Extraescolar, que gestiona directament l’AFA, impartida pel professor de teatre i teatre musical Benjamí Conesa que, també, fa d’actor (Rent, Hair, Mamma Mia, La Bella y la Bestia, Bonobos, entre d’altres).
S’adreça als alumnes de 1r a 6è als qui ofereix l’oportunitat de fer una immersió en l’art teatral i desenvolupar les seves habilitats escèniques. Es treballen diferents aspectes, com la improvisació, la memòria, la lectura i la creació de guions i la preparació d’una obra de teatre que es presenta a final de curs a la Mostra de Teatre Tabor.
Què fomenta?
- Parlar en veu alta i en públic.
- Aprendre a projectar la veu.
- Perdre la por o la vergonya.
- Controlar els nervis.
- Companyerisme.
- Fomentar el treball en equip.
- Compartir energies, rialles, emocions, …
- Interpretar un personatge.
- Cantar i ballar.
- Fomentar la lectura.
- Estudiar un text.
Des l’extraescolar es demana la col·laboració de les famílies ajundant a estudiar les seves filles i fills. La metodologia d’estudi es fonamenta en la idea de passar un text. Acció que implica aprendre el text i saber quan es diu el text.
El segon trimestre s’afageix a un drive les famílies en el qual es pengen les escenes de l’obra.
L’objectiu final de l’activitat és la representació d’una obra de teatre amb cançons que es reprsenta a finsla de juny al Centre Cívic Sagrada Família. Tot i aixi per Nadal hi ha unes portes obertes en què podeu veure cosetes i endendreu les dinàmiques d’aprenentage.
Totes les obres són corals, amb molts personatges, de manera que:
- Que tothom tingui el seu ‘momentet’.
- Si algú hi té més protagonisme. Es tracta d’alumnes que estan més capacitats per portar el pes d’una escena i fan de guia per a la resta de companys.
